torsdag 20. april 2017

Måle feber uten termometer

Feber kan være forårsaket av virus-og bakterieinfeksjoner, får overopphetet og en rekke sykdommer. Hvis et termometer ikke er tilgjengelig, det finnes andre . Jeg mistenker veldig høy feber, for jeg svetter.

Kanskje en nabo kan låne deg et termometer? Hvordan kan jeg sjekke om jeg har feber hvis jeg ikke har tempratur måler ? Kan man sjekke seg for kjønnssykdommer uten å gå til gynekolog? Den mest nøyaktige måten å måle feber er med et termometer, som er tilgjengelig på stoff butikker, men i mangel av et termometer, er det noen .

I praksis sier man at man har feber når man måler en temperatur på 38° C i endetarmen. Det første som vi tar når vi føler deg uvel - måle temperaturen. Feber er definert som kroppstemperatur høyere eller lik °C, målt i. Armhulen – avhengig av at termometeret ligger helt i . ThermoFlash LX-3er et digitalt infrarødt termometer for å måle feber på din våkne eller sovende baby - eller hvem som helst i familien - uten kontakt med . Vet at det ikke anbefales å måle feber i munn, grunnet hygiene, men når du.


Feber er ikke en sykdom i seg selv, men et vanlig tegn på sykdom. Feber defineres som en kroppstemperatur på °C eller mer målt i endetarmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg