onsdag 5. april 2017

Tyntflytende utflod

Dersom utfloden blir klumpete, kan dette være et tegn på sopp vaginitt. Da vil man gjerne kjenne at det klør i tillegg. Hvis utfloden for eksempel blir mer tyntflytende enn vanlig, klumpete som cottage cheese, endrer farge eller er illeluktende kan dette være et .

Utflod er oftest gulfarget eller melkehvit, og forekommer i alle aldre. Har hatt på truseinnlegg, og først var det litt gult tykt. Tyntflytende illeluktende utflod - Lommelegen.


Jeg må skifte truser flere ganger om dagen, hva kan dette være?

Illeluktende utflod er ofte et tegn på en bakteriell ubalanse som også kalles bakteriell vaginose. Mange forveksler bakteriell vaginose med soppinfeksjon, men . Kløe og svie rundt skjedeinngangen og tykk, hvit, grøtet utflod som lukter litt. Kjennetegnes av tyntflytende, hvitaktig utflod med litt stram lukt. Tilstanden skyldes en ubalanse i bakteriefloraen i skjeden og kjennetegnes ved unormal utflod som er tyntflytende, og i blant skummende, .

Klinikk: Vond lukt og rikelig homogen, tyntflytende grå eller hvit vaginal utflod som. Bakteriell vaginose (BV) er den vanligste årsaken til unormal utflod. Bakteriell vaginose er en tilstand hvor man får illeluktende (fiskeaktig) utflod fra skjeden på grunn. Jeg har alltid hatt mye utflo så det er visst naturlig for meg, enten jeg liker det eller ikke. Den er jo ikke TYKK, men hvert fall langt fra tyntflytende.


Jeg er nå over halvveis i graviditeten, og har slitt med veldig tyntflytende utflod den siste måneden. Mange beskriver den som cottage cheese-liknende, og denne kan ligge som et belegg på skjedeveggen og livmortappen. Jeg har i alle fall hatt veldig tyntflytende utflo uten at jeg mistenker. Er du i tvil om det er utflod eller fostervann, så ta kontakt med jordmor . Fem ting som er verdt å vite om utflod: Den skal ikke lukte. Har du tyntflytende grå eller hvit utflod som har en ubehagelig fiskeaktig lukt, kan det . For dager siden - Jeg merker også at det komme en del mer utflod enn vanlig, ekstremt tynt flytende eggeskall farget, samt en del luft(?) ut fra skjeden.


Illeluktende, tyntflytende utflod Vanskelige følelser og pinlige spørsmål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg