onsdag 19. juli 2017

Hodepine hver dag

Hodepine kan være en sann plage, men den er sjelden farlig. Har du hodepine hver dag, betyr det at du i tillegg til migrene også har fått spennings- eller . Les også: – Jeg tror jeg har hatt hodepine hver eneste dag av mitt liv. Ifølge Monica Drottning-Rønne, forsker og spesialist i nevrologi, . Hodepinen varierer fra dag til dag, og har ofte hodepine når jeg våkner.


Dundrende hodepine hver dag - Graviditet, spedbarn. Gravid i uke og forferdelig hodeverk hver dag.

Har vært plaget med hodepine hver dag nesten i snart mnd. Legen min mente det var spenningshodepine. I en hverdag hvor du gjerne skulle vært overalt til enhver ti og arbedisoppgavene hoper seg opp er det fort gjort at du begynner å stresse.


Leger definerer kronisk spenningshodepine som hodepine som varer mer enn minutter per dag i dager i hver måned i minst tre måneder. Hodepinen er gjerne tilstede hver dag og gjennom hele dagen, og forverres når man slutter å bruke smertestillende legemidler. Jeg kan legge meg med hodepine og vokne med det. Svært sterk hodepine som kommer i løpet av minutter og av en smertetype du ikke har . VANLIG PLAGE: Med mer enn 2ulike hodepinediagnoser, skader det ikke å vite litt grunnleggende om hodepine.


Pleide å ha hodepine hver eneste morgen da jeg bodde i Norge.

Til slutt da jeg slutta med ingefær, slutta hodepinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg