onsdag 12. juli 2017

Sår hals gravid

Jeg er år gammel og gravid i sjette mn på 5. Begynner bli veldig sliten etter uker med hoste og sår hals. For to dager siden ble jeg veldig sår i halsen, er varm men har ikke feber.

Er det trygt å ta solarium mens jeg er gravid? Jeg er gravid 9+uker i dag, og jeg har nå gått med vondt i halsen i uker! Mange medisiner er farlig å ta under graviditet, så har en sår hals mens de er gravide kan være frustrerende og smertefullt å en forventningsfull mor. Jeg spør selvfølgelig fordi jeg har hatt sår hals de siste par dagene, og klamrer meg til håpet om at det .

BufretLignendeDersom gravide smittes kan det gi alvorlig infeksjon hos fosteret. Gå på apoteket og kjøp japansk peppermynte olje:-) det er min vidunder kur:-) også tar du dråper i ett lite glass med vann:-) gjenta ett par . Eg har fått cosylan, som eg må begrense bruken på, som skal hjelpe på hosten. Har hatt vondt i halsen og vært snørrete noen dager, men i natt og i dag har det blitt skikkelig ille i halsen og stemmen er helt . Varme drikker med sukker i skal hjelpe for vond hals.


Jeg sitter her med en ganske vond hals, har vart i dager nå. Det finnes en type antibiotika som går helt fint for gravide, så det er . Her er symptomene på graviditet som legen glemte å fortelle deg om.

LES OGSÅ: Triksene som tar knekken på sår hals. Betennelse i halsen og graviditet - Symptom. Strep hals av svangerskapet kan bli diagnostisert lett med lik som en sår hals symptomer. Vond og sår hals opplever de fleste fra tid til annen, og ofte i forbindelse med forkjølelse,.


Det er mange medisiner som er i en normal tilstan har vi en tendens til å synes er helt trygt, og vi bruker dem nesten uten noen restriksjoner. Hvis du får symptomer som sår hals, munnsår eller feber, kan dette være tegn til . Angina er en ganske alvorlig sykdom som de fleste leger behandle med antibiotika tilbud. Under graviditet, kan motta alvorlige narkotika være farlig for det ufødte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg