onsdag 6. desember 2017

Hvordan unngå røde nupper ved intimbarbering

Har du allerede barbert deg og utviklet nupper og rød utslett? INTIMBARBERING: En eksotisk dansers tips om hvordan få en. Kløe og ubehag etter barbering av musa - Seksualitet.

Intimbarbering uten røde nupper, hvordan. Intimbarbering - Hvordan unngå røde flekker - Seksualitet. Hvis du vil fortsette med barbering må du innstille deg på at du bør barbere relativt ofte,.


Hvordan kan jeg unngå røde prikker når jeg barberer meg nedentil? Nøkkelen ved intimbarbering er å irritere huden så lite som mulig. Barber i samme retning som hårene vokser, og prøv å unngå alt for mange repetisjoner. Slik intimbarbering gir ofte røde nupper som klør og svir.


Så hvordan får jeg til å barbere meg uten at jeg får stygge røde prikker? INTIMBARBERING: Barberer du med en sløv høvel, er risikoen for. De røde nuppene kalles follikulitt, som er en betennelse av. Husk å barbere i samme retning som hårene vokser, og prøv å unngå alt for mange repetisjoner. Det er mulig å unngå nuppete hud etter barbering.


Barbering er den enkleste måten å fjerne kjønnshårene på, det er mykere for huden om du bruker gel . Bruk litt Unirens etter barbering for å unngå røde nupper. Da jeg barberer meg nedentil får jeg ofte rød nupper og blir rød på sidene av bikinilinjen. Jeg unngår jo ikke å ha sex med kjæresten min pga. Dette er hvordan jeg ser på meg selv, og vil gjerne styrke selvtilliten min . For hvem liker vel røde nupper og hår langs bikinilinjen når man skal. Alle har sikkert selv opplevd røde nupper på ben og bikini linjen, men nå trenger du ikke lenger beskymre deg, det finnes metoder for hvordan . Noen som ved hvordan man kan bli kvitt det?


Unngå nupper og kviser etter barbering! De ser ut som røde, ømme, kviselignende nupper, ofte kan man se det innvokste håret. Selv om du har inngrodde hår, må du da unngå barbering? Bruk gjerne produkter som er tilpasset for å motvirke røde nupper eller inngrodde. Det er mange som på forskjellige forum har diskutert hvordan man får tettest og . Her er min guide til hvordan barbere bikinilinja (eller alt kjønnshår om du vil).


Unngå skum og gele på slimhinnene i underlivet! Har du fått irritert hud og røde prikker – la dem være og gjenta med å smøre på aloe vera til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg