mandag 11. mai 2015

Kviser av p piller

Gir det dårligere sexlyst, kreft, vektøkning eller kviser? P-PILLER + MYTER: Har du latt deg skremme av de mange mytene om p-pillebruk? Kan ha mye å si i forhold til kviser og pigmentering.

Jeg har en datter på år som har vært plaget med kviser i flere år. I høst begynte hun med P-pillen Loette (gratis til de under 19) fordi hun . I tillegg blir ofte jenter anbefalt p-piller som hjelp ved en rekke helseplager, blant annet kviser, store blødninger, PMS og migrene. Det er riktig at det finnes p-piller som kan hjelpe mot kviser.

Legen vil da vurdere om dine plager er så store at du bør starte med disse. Syns du hud og hår har blitt fetere, hårveksten på kroppen har økt og kvisene popper frem etter at du begynte med p-piller, er det nok en gang . Jeg ser ikke ut etter bare dager med Diane. Gule og blå, faktisk, og hudormer til tusen. P piller eller minipiller som hjelper mot kviser? P-ring jeg nå bruker, utgjør ingen forskjell på huden min, så den kan jeg anbefale om p-piller gir deg kviser.


P-piller en en god løsning for mange kvinner med kviseproblemer, spesielt dersom det er behov for prevensjon i tillegg. Hvilke p-pille-merker kan brukes for å få mindre kviser? Og er det noen merker som fører til mer kviser?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg