fredag 29. mai 2015

Sår på penis

Alle artikler og legesvar om sår på penis. Her har vi samlet alt innhold om sår på penis for deg. Sist publiserte: Herpes genitalis - symptomer, smittemåter, .

Det ser nesten ut som et slags utslett, er ikke blemmer og det kommer ikke noe ut fra der jeg . I over ett år har min penis vært sår og tørr, noe som gjør alt seksuelt vondt isteden for godt. Når jeg onanenerer får jeg ejakulasjon når det blir veldig sårt, ikke når . Dette er en meget vanlig tilstand hos mange menn.

Den kjennetegnes med rødme og irritasjon på penis. Ofte kan det komme sår og det kan utvikles stor svie og . Nesten alle tilfellene oppstår på eller under forhuden eller på penishodet, men kan også oppstå andre steder på penis. Hei, jg har ett sår i panna og ett sår på penis, jeg vet ikke hvordan jeg har fått det og jeg lar det som regel være i fre men såret blir bare større og større for hver . Hei Jeg har problemer med sår hud på penis etter samleie. Jeg oppdaget det første gang jeg hadde sex med kjæresten min, som for øvrig er . Eventuelt dere jenter, har dere hatt kjæreste som dette har skjedd med?


Min kjæreste har fått sår og rueskorpe på penis . Penisen hans blir rødprikket med små sår og flasser etter noen dager.

Jeg har fått meg ny kjæreste, og faen, jeg blir sår på penis etter noen runder i senga. Og da gjør det vondt for meg å ha sex, bli sugd eller .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg