mandag 18. mai 2015

Nupper etter intimbarbering

Dette vil holde området tørt, og forebygger nupper, skriver hun. Jeg har lenge hatt problemer med ingrodde hår og røde nupper etter intimbarbering. Jeg vet at det er en milliard tråder om akkurat dette, og jeg .

Rød og nuppete etter barberinginnlegg1. A8400BufretLignendeSnarveier: Gode råd før intimbarbering; Gode råd etter intimbarbering. Det er mulig å unngå nuppete hud etter barbering.


Uansett hva jeg gjør, så får jeg nupper i underlivet etter barbering.

Har latt det gro litt og tatt helt nye barberblad. Mange kvinner sliter med røde nupper som klør og svir etter intimbarbering. De færreste vet at et rensemiddel for sex-leketøy kan fjerne . Unngå nupper og kviser etter barbering!


Visste du at én-blads er bedre for kvinner en fler-blads? Det er fort gjort å få røde nupper etter barbering, og særlig hvis du barberer MOT hårretningen. Neste gang du barberer, vil jeg anbefale deg å barebere bare . Etter barbering skyller du godt med kaldt vann, det får porene til å trekke seg. Han kommer ikke til å bry seg om at du kanskje har noen nupper eller ikke er helt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg