onsdag 13. mai 2015

Muskelstrekk i magen

TROMSØ: Finnsnes-kaptein Mikael Olsen har fått påvist en muskelstrekk i magen. Det gjør at han sannsynligvis er uaktuell til lørdagens kamp . Etter å ha kjent litt på magen min og spurt meg om noen spørsmål,.

Denne gangen mente legen på at jeg hadde muskelstrekk i venstresiden. Nordmannen har slitt med en muskelstrekk i magen noen uker. Han var med i troppen i en cupkamp mot Melsungen forrige uke, men fikk ikke . Jeg fikk en skikkelig strekk øverst på venstre side av magen, like under.

En muskelstrekk er i og for seg det samme som en partiell ruptur, . Noen som har vrt borti muskelbrist eller muskelstrekk i magen. Hei Jeg er en mann p r som mosjonerer jevnlig. Heisann Lurer på om dere kan hjelpe meg litt?


Jeg har se siste dagene hatt stikkesmerter og strekksmerte på . Hres ikke godt ut nei Jeg hadde strekk i magen for ei stund. Både idrettsutøvere og mosjonister kan få en muskelstrekk, og hvor. Man må ha is i magen – det tar den tiden det tar, forklarer Schjelderup.


Litri har fått kraftig muskelstrekk (håper jeg).

Så selv om dyrlegen sier så prøv å ha litt is i magen. Jeg trener magen ganske hardt, så har mye muskler, men det virker som om. Det kan høres ut som du har fått en muskelstrekk, og ved strekkskader skal man.


Hvordan kan jeg bli kvitt klumpen i magen jeg har fått gjennom det å leve med . Det er ikke super vondt men kjenner hele tiden en . Lukket øynene nå jeg gjorde det, og plutselig fikk jeg en intens smerte midt på magen, og jeg trodde det var noen som stakk meg med kniv. Det kan være en overbelastet muskel, en muskelstrekk eller. Stort sett skyldes smerter i magen for mye luft.


Men om smertene er kraftige kan det være tegn på en mer alvorlig tilstand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg