onsdag 3. februar 2016

Omgangssyke gravid

Jeg hadde omgangssyken forrige gang jeg gikk gravi og det gikk helt fint. Gravid og omgangssyken, hva må jeg passe på? Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré siden fredagen.

Fikk omgangssyken kastet over meg i går kveld - rakk ikke en gang komme meg hjem fra en jobbmiddag før jeg kastet opp. Omgangssyke mens man er gravidinnlegg6. Og rømme er også helt greit å spise når en er gravid. Det er normalt at gravide også får influensa eller omgangssyke, men ta gjerne kontakt .

Da ser det ut til at det er min tur med denne omgangssyken. Min mor fikk knapt i seg mat i det hele tatt i de mnd hun var gravid med meg. Har man en kortvarig runde med omgangssyke, er det imidlertid for de. Viral gastroenteritt er den medisinske betegnelsen på virusinfeksjon i tarmen eller omgangssyke. Dette er en vanlig årsak til diaré og oppkast.


Og etter all sannsynlighet ikke den siste heller. I den siste halvtimen har du kjent deg litt ubestemmelig uvel . Jeg er uker på veg og har fått omgangssyke. Omgangssyke skyldes en virusinfeksjon i tarmen, og er svært smittsomt.

For å unngå smitte av omgangssyken er det viktig med god .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg