torsdag 18. februar 2016

Sår etter samleie

Du har helt rett i at det er en del som opplever dette, men det hjelper jo ikke deg. Etter at jeg og typen min har hatt sex så er jeg alltid sår der nede i ca ett døgn, jeg blir jo våt nok og han er ikke veldig stor, men ganske. Det kan være flere grunner til at en kan .

Blir alltid så sår i underlivet etter sex,og det passer dårlig når man prøver å lage barn. Vet at man ikke skal bruke glidemiddel da, men vi gjør det . Sår på forhuden (mannen min) - Anonymforum30. Sår, sårhet og smerter i skjeden - Lommelegen.

Jeg fikk sår og vondt etter samleie og det varte et par til tre dager med vond lukt og sårhet ved vannlating. Alltid sår i skjeden etter sex - posted in Seksualitet: Hei, jeg er plaget med sår og tørr skjede etter sex. Blir ofte så sår at det gjør vondt å ha sex, . Dessverre er det slik at mange gravide opplever akkurat som deg å bli sår i skjeden når de er gravide.


Noen kvinner får også hevelse i skjeden etter samleie, . Blemmene vil etter hvert sprekke og blir til små sår som gror i løpet av. Kvinner derimot kan oftere ha smerter ved samleie. Man kan etter lokaliseringen grovt dele dem i ytre smerter, lokalisert til skjedeinngangen og skjeden, . Små sår og rifter ved skjedeinngangen kan gi smerter ved samleie.

Er skjeden tørr og sår - noe som ikke er uvanlig etter en fødsel og etter overgangsalderen . Vestibulitt er en ny sykdom som gjør at unge kvinner ikke klarer å ha sex. Kvinnene sier det føles som om de har brennende, åpne sår i underlivet. Beate er litt bedre nå etter seks år med store smerter. Er det slik at dagen etter jenter har hatt sex, blir dem såppas såre nedentil at de. Hei Jeg har problemer med sår hud på penis etter samleie.


Jeg oppdaget det første gang jeg hadde sex med kjæresten min, som for øvrig er . Herpes er en virussykdom som gir blemmer og vonde sår. Vi snakker minutter og det kan hende det er for sår til at jeg kan ha sex dagen etter. Jeg har snakket med lege om dette som da begynner å . Hvis jeg må tisse etter sex kjennes det ut som å tisse i et sår.


På det verste må jeg stoppe opp for å gråte litt når jeg tisser, fordi det svir så mye. Hvordan fortelle en ny kjæreste at samleie er uaktuelt? En sviende eller smertefull følelse under eller etter samleie kan ha flere. Man kan da få irriterte slimhinner, med sår og sprekker som resultat.


Jeg blir ofte veldig sår rundt og i skjedeåpningen etter sex. Har ingen problmer med for lite fuktighet. Noen opplever også utstrålende smerter i huden, for eksempel nedover lårene. Etter noen dager kommer det blemmer og sår på penis, rundt skjedeåpningen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg