torsdag 18. februar 2016

Sopp under forhuden

Han klødde i skrittet i mange måneder før jeg gikk til lege og fant ut at han hadde sopp under forhuden. Jeg er gutt på som har fått noen hvite flekker under penishodet. Når man har en soppinfeksjon under forhuden kalles det balanitt.

Balanitt er en betennelse (inflammasjon) i penishodet og i forhuden. BXO) er en spesiell form for betennelse under forhuden som ikke skyldes infeksjon. Har soppen under kontroll nå (haha), men får fortsatt et hvitt belegg under forhuden etter noen timer. Bør jeg la være å ha sex med dama i dag, .

SVAR: Hei, og takk for spørsmål Det er sjelden at gutter får sopp på penis, så hva er det. Til vask av penis og under forhuden trengs bare rent, lunkent vann. De fleste kvinner opplever å få underlivssopp en eller flere ganger i livet. Det begynte med at forhuden ble skikkelig sår og rar, fikk en slags hvit.


I ditt tilfelle har det kommet senere i livet og må behandles ved hjelp av spyling under forhuden med klorhexidin eller ved å behandle en . Det hvite under forhuden, er mest sannsynlig talg (smegma). Hei jeg dusjer daglig men tror jeg har fått sopp fordi penisen min lukter vondt selvom jeg har . Kløe i underlivet og sopp i underlivet er en vanlig plage for mange. Så leste jeg på et annet forum at den kunne gi sopp.

Har v#230;rt noe plaget med sopp til tider jeg og. De vanligste symptomene på underlivssopp hos kvinner er akutt kløe og svie i. Soppinfeksjon hos menn viser seg som kløe og rødt utslett på penisens forhud. Gutt på år her, har i noen mnd nå hatt noe sopplignende flekker under forhuden. Har ikke hatt samleie med noen på flere år så . Kvinner som har fått vorter i skjeden kan ha smerter under samleie.


Sopp og bakteriell vaginose er ikke ansett som seksuelt overførbare sykdommer. En kan få sopp av å ødelegge den naturlige bakteriefloraen med for iherdig vasking. Det gjør ikke vondt under samleie hvis jeg passer på å dra forhuden frem. Symptomer på at du har fått soppinfeksjon kan være kløe, svie, smerter ved sex og hvit,.


Hos menn er symptomer ofte kløe og rødt utslett under forhuden. Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg