mandag 15. februar 2016

Vondt under magen

Med underlivssmerter menes smerter i nedre del av magen eller kjønnsorganene hos kvinner (se tegning av underliv); Underlivssmerter kan komme stamme fra . Symptomer: Krampeaktige smerter nederst i magen, som avtar hvis du går på. Symptomer: Ubehag øverst til høyre av magen, under ribbeina.

BILDTARMBETENNELSE: Får du kraftige smerter nederst på høyre. Når det er sagt, så er det jo veldig vanlig å ha vondt i magen, både på . Alle kvinner kan en gang imellom kjenne noe i underlivet. Gjør det vondt ute i sidene nederst i magen og nedover i lysken kan smertene stamme fra . Har du smerter nedover mot høyre side av magen?


Legen spør for å finne ut av om det kunne være sykdom i underlivet som gir magesmertene. Hun har vondt i nederste del av magen, liksom hele omradet under navelen. Jeg har veldig sterke magesmerter i nedre del av magen. Vet det ikke er kynnere, kjenner når jeg har det. Vondt under magen - Skravlesideninnlegg24.


Smerter nederst i magen ved kynnere, er det. Når jeg legger meg har jeg ikke vondt i magen, men våkner plutselig med vondt i magen rett under brystbenet (knip, kvalm) har ikke kastet opp. Hei, har i hele dag kjent noe under magen.


Kan ikke kalle det smerter men kanskje ubehag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg