mandag 15. august 2016

Dotter i ørene etter ørebetennelse

Begynnte å bli svimmel uker etter diagnosen og fikk redusert hørsel (dotter) i begge ørene frem til 12. Det artet seg først i form av et døgn med sterke smerter i øret, for så å. Er dette normalt etter en kraftig ørebetennelse og hvor lenge kan jeg i .

Jeg har hatt dotter i ørene i tre dager nå. En ørebetennelse kan også tidvis kjennes som en dott i øret, men du er jo altså undersøkt av din . Smertene forsvant etter et par dager, men jeg hører kjempedårlig på det ene øret, det føles som dotter i ørene, og jeg har også øresus konstant. Det er to typer ørebetennelser som ofte rammer barn - tilbakevendende akutt.

Væske i mellomøret – Gir en følelse av å ha dotter i ørene og hørselen er påvirket . Heldiggrisen fikk øretrompeten oppkalt etter seg. Dette med dotter i ørene har jeg levd med i lang tid. Dotter i ørene kan være alt fra irriterende til svært smertefullt. Hvis problemet er vedvarende, og ikke går over av seg selv etter noen timer.


Tror du årsaken til problemene dine kan være ørebetennelse? Proppen løsna litt i dag, og det gjorde drit vondt, men så tetta det seg igjen etter 2-sek. Hei, jeg har akkurat hatt ørebetennelse og nå har det plutselig blitt helt tett, det er kjempe vondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg