tirsdag 30. august 2016

Hvordan regne bmi

Sjekk din BMI og hvilken vektklasse du tilhører. Les også om utregning, bakgrunn for BMI og hvordan du kan bruke BMI for å finne ut om du er overvektig eller undervektig. Jeg kan aldri huske hvordan man regner ut BMI.

Ved hjelp av vår unike kaloriberegner kan du også finne ut hvor mange kalorier du trenger i løpet av en dag, avhengig av ditt . BMI er en forkortelse for Body Mass Index, forholdet mellom vekt og høyde. Kroppsmasseindeks - regn ut din BMI ut fra høyde og vekt. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller .

Jeg er ei jente på år, og jeg lurer på hvordan man regner ut BMI. Jeg leste et sted her at man skal dele vekten på (høyde x høyde), men jeg får det ikke til. KMI er også kjent som BMI (body mass index).


Før inn vekt og høyde og klikk 'Beregn' for å beregne KMI. Her finner du artikler om hvordan det er å leve med ulike tilstander og sykdommer . Har du BMI på over er det å regne som fedme, ligger du under 1regnes som undervekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg