mandag 22. august 2016

Tegn på begynnende fødsel

Jeg hadde ingen tegn til begynnende fødsel, ikke før klokken nærmet seg to på ettermiddagen. Min kjære samboer lå og sov fortsatt, men rundt halv tre klatret . Oi der stakk det litt nederst i ryggen, er det et tegn på fødsel kanskje?

Dette er tegn på modning og begynnende rier for mange. Funderte lenge på hva overskriften skulle være. Tegn på begynnende fødsel kunne kanskje skape litt for mye oppmerksomhet?


Foreldre › Gravid › Fødsel › tegn på at fødselen er i gangBufret18.

Bare 10-prosent av gravide opplever at fødselen starter ved at vannet går. Vi har derfor samlet tolv klare tegn på at du snart skal føde. Tror dere at dette kan være tegn på begynnende fødsel eller ihvertfall modning?


Det er irriterende vondt hvis ikke :) Jeg har ikke fått noe . Er du gravid og lurer på hvordan fødselen foregår? Første tegn på at fødselen begynner kan være tegningsblødning, veer eller at . Jeg tolket ikke dagens forløp som begynnende fødsel for det var jo ingen rier . Hvilke tegn på begynnende fødsel bør jeg merke meg? Et annet tegn er at riene blir mer og mer smertefulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg