fredag 12. august 2016

Johannesurt angst

Har jeg begynt å lese om Johannesurt og har veldig lyst til å prøve det. Til forskjell fra konvensjonelle legemidler som anvendes til behandling av depresjoner og angst, fører ikke johannesurt til svimmelhet eller manglende . Johannesurt, eller Prikkperikum, har vært brukt i europeisk folkemedisin som et middel mot søvnvansker, depresjon, angst og spenning.

Johannesurt er et veldig godt alternativ til lykkepiller, og gir langt. Kava; Johannesurt; Valeriana; Passionflower; Næringstilskudd; Referanser. De aller fleste av de midlene med påstått effekt mot angst, mangler . Jeg har hatt en del vinterdepresjon og angst i vinter, men vil ikke ta medisiner utskrevet av lege, har valgt å prøve naturmedisiner som johannesurt og valerina .

Kan johannesurt hjelpe mot angstlidelser? Har du konsultert lege før du har begynt å ta Johannesurt? Jeg har selv hatt angst og depresjoner gjennom mange år, og har hatt best nytte . Nå ca fire måneder etter jeg sluttet har angsten blusset opp igjen.


Jeg har tatt Johannesurt i tre uker nå for å sjekke ut det, noen andre som . Johannesurt (Hypericum perforatum, prikkperikum) er et naturlegemiddel som selges reseptfritt på apotek til bruk mot lettere depresjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg