tirsdag 30. august 2016

Ery max lungebetennelse

Ery-max er fin dop om man har atypisk lungebetennelse, og har gitt effekt i løpet av et par-fire dager hos meg. Til anonym som hadde fått ery-max mot lungebetennelse - 3. Crp var da steget til og jeg fikk Ery max.

Tørrhosten gikk over til å bli slimhoste som var lysegrønt. Etter å ha gått på Ery max i dager nå, . Lungebetennelse forårsaket av bakterien Mycoplasma pneumoniae gir litt andre symptomer, og trenger også en annen behandling enn vanlig . Lungebetennelse (pneumoni) skyldes hovedsaklig bakterier eller virus, der.

Jeg fikk for uker siden påvist lungebetennelse . Kom ikkje til legen før onsdagen etter, og fekk konstatert lungebetennelse og fekk Ery-max (antibiotika). Lungebetennelse og kvalm av antibiotikainnlegg21. Ringblomst › Mat og velvære › Mat og helse › Sykdom og helseBufretLignende11.


Jeg har lungebetennelse og var hos legen i går og fikk meg en kur med erymax. Føler meg for så vidt bedre siden feberen har gått ned og jeg . Alternativt Abboticin tabletter eller Ery-Max kapsler 5mg x i 7–døgn. Hva Ery-Max er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen kan ha. Idag kom hun seg til legen, og ja hun hadde fått lungebetennelse. Det vanlige mot lungebetennelse er vel apocilin i 7-dager, evt ery-max.


Ery-Max Abboticin Tas helst rett før et måltid. Da jeg skulle på apoteket å rådføre meg om urinveisinfeksjonen samtidig som jeg hentet ut Ery-Max for lungebetennelsen og bihulene ble han betenkt og hentet . Da virker ikke vanlig penicillin, du må ha noe som heter Ery-Max. Mykoplasma infeksjon er risikoen for at den skal forårsake lungebetennelse. Doxylin, Doksycyklin HEXAL, Vibranor Ery-Max og . Legen sa da at jeg hadde en mykoplasmainfeksjon, eller smittsom lungebetennelse.


For dette fikk jeg Ery-Max 2mg, som jeg skulle ta i 10 . Doxysol, denne virket ikke og jeg fikk da et annet preparat som heter Ery Max, . Var på legevakta mai og fikk penselin for lungebetennelse. Ery - Max 2og noe hostedempende hostesaft Casylan. Jeg fikk lungebetennelse og gikk til fastlegen :lege: for å få medisin. Han skrev ut en resept til meg på Ery-Max som er et antibiotikum som har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg