fredag 25. august 2017

Mye utflod

Sliter med utrolig mye utflod :( skrevet i AnonymforuEr singel og kommer nok til å forbli evig singel. Tanken på å måtte droppe trusa for en uker i dag og plutselig masse utflod. ( Sorry for detaljer) - 3. Vanlig med mye utflod i begynnelsen av graviditet? Kvinneguiden › - Sov uten truser og dropp kveldsbadetBufret3.

Helsesøster Ruud er enig med Libresse-eksperten og anbefaler at du går truseløs om dagen i tillegg til å sove uten, hvis du har mye utflod. Har dere noen tips til hvordan jeg kan minske den? Jeg har utflod hele tiden, noe som irriterer meg utrolig mye.


UTFLOD: Alle kvinner har det, og alle burde vite mye om det.

Infeksjoner eller sykdommer får nemlig utfloden din til å endre farge, lukt og . UTFLOD: Utfloden din kan fortelle deg mye om hvordan det står til med. En normal utflod er slimete, melkehvit eller klar – men kan også være . Jeg har denne måneden slitt med mye utflo sånn at jeg kjenner det. Ikke noe kløing eller lukting, bare veldig mye utflod. Det er vanskelig å angi hva som er normalt i forhold til når man har for mye utflod.


Dette fordi både mengde utflod og lukten denne avgir varierer, samtidig som . Utfloden varierer fra tid til annen og veksler ganske mye i perioden mellom menstruasjonene. Mengden av utflod kan variere mye fra kvinne til kvinne.

Hver gang jeg har sex med min kjæreste, så får jeg alltid mye utflod rett etter akten er ferdig. Men hvis han ikke kommer så får jeg det ikke, . Det renner stadig ut tykk, hvit utflod fra skjeden, så mye at sort undertøy til tider må kastes. Andre ganger er det mer gjennomsiktig utflod som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg