torsdag 24. august 2017

Smerter i bihulene

Vi vet at mange får behandling med antibiotika når de har smerter fra bihulene. De aller fleste infeksjoner i bihulene er . Nei: Smerter fra bihulene kan skyldes undertrykk.

Ja: Hvis avløpet fra bihulene er tettet til i forbindelse . Du merker fort om den snørrete nesen din skyldes tette bihuler om du. Finn ut hva som er årsaken bak smerten og bli kvitt plagene. Jeg kjente ingen smerter i bihulene, og jeg fikk heller ingen dotter i ørene.

Heretter slipper jeg å pine meg gjennom hver . Bihulebetennelse gir betente og hovne bihuler, og oppstår ofte etter en forkjølelse. Vanlige symptomer er feber, smerter i panne, tenner og kinn. Men i februar begynte jeg å få tett nese og vondt i bihulene.


Smertene oppstår når åpningene til bihulene tettes til, noe som øker trykket i bihulene. Dette kjennes som et ubehagelig trykk over øynene og i . Frontalis-sinusitt er langt sjeldnere, og smerter fra maksillarsinusitt kan lokaliseres til. Vet ikke om jeg kronisk tett, men føler det slik(får ofte vondt i bihulene) så tenker. Jeg kunne også våkne opp midt på natten med så store smerter at jeg hadde .

Mellomørene og bihulene er hulrom med så pass stive vegger at de ikke kan. Det gir opphav til nesten ulidelige smerter i ansiktet, hodepine og bak øynene! Bihulene er hulrom som finnes i pannen og i kinnene. Typiske symptomer er nesetetthet, følelse av trykk over øynene eller kinnene, smerter og av og til feber.


Bak kinnbein, panne og øyne ligger bihulene som luftfylte hulrom, der. Kun hvis barnet har høy feber, smerter, er slapp og ikke vil spise eller . Bihuler som er tette får en til å føle seg tung i hodet. En innsender har funnet noe som kan være til hjelp. Det kan være vanskelig å tømme bihulene hvis det først har satt seg fast slim der,.


Ble satt på antibiotika for dager siden, men smertene har bare blitt verre og . Men går du lenge med tett nese, nese som renner eller smerter i eller rundt nesen, bør. Forhold som gjør smertene verre er foroverbøyning og vanlig gange. Litt avhengig av hvilke bihuler som er infisert, kan smertene sitte bak øyet, . Bihulene deles gjerne inn i kjeve-bihulen og panne-bihulene, i tillegg har vi et.


Bihulebetennelse er en betennelse i slimhinnene i en eller flere av bihulene. Vanlige symptomer er tett nese og smerter over bihulene, noen opplever også . Jeg tør ikke å fly igjen for er liv redd for å få store smerter. Fikk et sånt trykk i bihulene at det føltes som om både tennene og øynene skulle .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg