torsdag 10. august 2017

Urolig mage

Magen rumler i tide og utide, og ofte er du så oppblåst at de trange kjolene dine får henge pent og ubrukt i skapet. Kreft er ikke det jeg tenker først på når du forteller om dine problemer. Diabetes gir som regel andre symptomer enn urolig mage, men det er lett .

Melkesyrebakterier (probiotika) har vist varierende resultater i ulike studier. Dersom du ønsker å forsøke dette bør du være obs på at det tar . SIDE2): Å ha en urolig mage kan være både ubehagelig og smertefullt. Mange kan oppleve perioder med magekramper, diaré og kvalme og .

Langvarige eller tilbakevendende diaré; Oppblåst mage; Mageknip; Følelse av ubehag i magen. Over halvparten av pasienter som tror at de lider av matintoleranse har egentlig angst eller depresjon, ifølge ny undersøkelse. Sjekk hva du bør spise for å unngå oppblåst mage. Mange har problemer med urolig mage og prøve rå spise mer fiber for å roe magen.


Hver gang jeg har mensen (og en dag før den kommer) får jeg veldig løs og urolig mage. Min nye bok: Godt for magen (Gyldendal, 2016). Nå kan jeg endelig vise fremsiden av min nye bok: Godt for magen – Matglede med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg