fredag 20. april 2018

P sprøyte gravid

P-sprøyte beskytter like godt mot graviditet uansett om du får blødninger eller ikke. Det er heller ikke farlig for kroppen om du ikke har blødninger eller hvis du har . P-sprøyten er et svært sikkert prevensjonsmiddel, og man skal ikke bli gravid.

P-sprøyte skal tas hver 3dje måned til en fast dato, det betyr at du fikk sprøyte nr. P-sprøyte har høy sikkerhet og beskytter godt mot graviditet. P-sprøyte er et prevensjonsmiddel inneholder kjønnshormonet gestagen.


P-sprøyten er veldig sikker mot uønsket graviditet.

Så enten var jeg gravid eller så har jeg problemer med å bli gravid. Han mente det kunne absolutt være p sprøyta . P-sprøyten inneholder det kvinnelige kjønnshormonet gestagen. Legen anbefalte p-sprøyte, et prevensjonsmiddel de fikk opplyst var 1prosent sikkert. Trude beholdt likevel spiralen – hun hadde jo blitt gravid med to typer . Heia Hadde p-sprøyte frem til januar Hatt samleie ettr dt uten å bli gravid. Eg har lest masse om korleis ein kan bli gravis etter å gått på p-sprøyte, men gir alikavel ikkje opp håpet . Foreløpig er p-sprøyten bare tilgjengelig for kvinner i form av preparatet.


P-sprøyten inneholder det kvinnelige kjønnshormonet gestagen, det vil si samme hormontype som i minipiller.

Sprøyten settes i muskulaturen gang hver 3. Sikkerheten til p-sprøyten er veldig høy slik at du er neppe blitt gravid om du har tatt sprøytene til rett tid. Har gått på p-sprøyten i snart et halvt år nå, og har ikke har mensen i det hele tatt. Men du ødelegger ikke dine sjanser for å bli gravid etter dette. Jeg gikk på p sprøyte for et par år siden pga noe kluss med pillene som gjorde at jeg hadde blødninger utenom når jeg skulle ha det osv, var faktisk legen sitt . Nå har det seg sånn at jeg mistenker at jeg kanskje har klart det utrolige å bli gravid på p-sprøyte!


Gravid etter bruk av p-sprøyte Medikamenter og andre preparater. P-sprøyten har en vedvarende effekt på gjennomsnittlig måneder etter avsluttet behandling. Det kan derfor ta lang tid å bli gravid etter bruk . P-sprøyten inneholder hormonet gestagen og har en svært god.


De som planlegger å bli gravide bør derfor slutte med p-sprøyten i god tid før ønsket graviditet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg