tirsdag 24. april 2018

Hvordan fjerne sopp i underlivet

Da jeg ble seksuellt aktiv begynte jeg å slite med MYE utflod og kløe i underlivet. Klør meg til og med til blods til tider for jeg blir helt gal av . Hva er symptomene på at man har sopp i kroppen?

BufretLignendeFeil PH er ofte det som gjør at man får sopp i underlivet. Jeg har også vært hos legen, har bare forklart hvordan smertene er, fordi jeg ikke torde å vise . SOPP: Underlivssopp er en svært vanlig plage som vanligvis enkelt kan behandles. Pevaryl pleier normalt sett å fungere når man har en soppinfeksjon i underlivet.

Dette vil kun fjerne bakterier, men ikke soppen. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Hvis du må på penisillin-kur bør du opplyse legen om ditt problem med sopp for da kan du få tilleggsmedisin for å forhindre. Jeg kunne ikke skjønne hvordan ikke mitt tilfelle kunne være det. Et vanlig symptom på sopp i underlivet er utflod.


Dette er en kapsel som man svelger og kan fjerne underlivssopp med bare én dose. Sopp (spesielt Candida albicans) er normalt til stede i skjeden i små mengder. Ved andre plager i underlivet, eller hvis du er usikker på om plagene.


Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet.

Jeg tror jeg har sopp i underlivet og ønsker derfor å behandle dette. Er det mulig å smøre en krem rett utenfor skjedeåpningen eller må man .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg