mandag 9. april 2018

Røde prikker nedentil

Det er ganske vanlig at det kommer røde prikker og kløe dagene etter barbering. Det er ikke alle jenter som barberer seg nedentil, og det er ulikt fra gutt til gutt . I år nå har jeg hatt intens kløe i underlivet.

Når det klør så bruker jeg stolen når jeg sitter , å klø . Men nå har det plutselig begynt å klø i underlivet, og det svir når vi har sex. Jeg har også fått en del røde prikker, noen ser ut som kviser, og det . At jeg bare lurte på, når vi shaver oss nedentil blir det jo masse røde prikker.

Barbering nedentil - røde prikkerinnlegg18. Røde prikker etter barberinginnlegg12. BufretLignendeHerpes i underlivet kommer av et virus som spres ved sex.


Kløende, røde flekker eller sprekker i og rundt kjønnsorganet. Er det farlig om man får røde prikker i underlivet etter barbering? Nei det er ikke farlig men det kan være ubehagelig.


Kom noen i helga og har egentlig bare blitt flere. Har lest litt rundt her på forumet og funnet ut at ganske mange har et problem med at det kan komme røde prikker av å barbere seg nedentil. Etter jeg har barbert meg nedentil begynner jeg å blø og får røde prikker.

Hvis du blir rø kan det være betennelse i hårsekkene, og du kan da bruke. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg