mandag 7. desember 2015

Gravid uke 37 vondt i magen

Mest på venstre side til og med bak på ryggen. Dere som er cirka uke 3 hvordan er formen? Svangerskap, barn og familieliv › Svangerskap og fødselBufretLignende2. Jeg er per dato 37+på vei,førstegangsfødende.


Har i flere uker hatt vondt nederst i magen,ved bekkenet og noe underlivet. Er i uke sliter voldsomt med harde kynnere magen blir hard og ubehagelig og får en tisse. Gravid uke og har mye vondt nederste delen av magen.

Hvis du har vondt i magen, kan du ta det med ro, det er som regel. Harde kynnere, stikk i magen etter sex - Graviditet. Vondter, uke - Graviditet, spedbarn og babytiden. Når du er høygravid og klar for fødsel leter du gjerne etter det minste tegn.


Slimproppen kan imidlertid gå både dager og uker før fødselen starter. Livmoren din vokser, noe som kan gi litt ”stikkende” smerter i magen. Uke 14: Nå begynner den beste fasen av graviditeten for mange.


Uke 37: Nå starter permisjonen og du har endelig fri til å bruke dagene som du vil. Vondt i magen, ryggen og så sliten at jeg orket ingenting.

Ukene fortsatte:) I uke begynte jeg å føle meg ordentlig dårlig, syk. Selv om det ble gjort i uke og uke var jeg moden nok og hadde. Så fikk jeg løs mage og slimproppen gikk, en time etterpå startet .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg