torsdag 31. desember 2015

Mine egenandeler helfo

Behandlere og tjenesteytere har ansvar for å rapportere alle godkjente egenandeler til Helfo minst hver 14. Dine egenandeler registreres automatisk på . Bestill frikort, se hvor mye du har betalt i egenandeler og hvor mye du må. Tjenesten Mine egenandeler er en tilgjengelig selvbetjeningsløsning på Min . En apotek-kontroll gjennomført av Helfo i 201 viste at av kontrollerte hadde utlevert varer uten at legeidentiteten var kjent og registrert.


Foto: HELFO Tjenesten ”Mine egenandeler” er snart klar for lansering på helsenorge. Tjenesten gir deg oversikt over egenandelene du har .

Den nye tjenesten trer i kraft mandag via portalen helsenorge. Der kan du klikke på mine egenandeler og få oversikt over hvor mye du . Helfo gjør og mye feil med kvitteringer og beløp, noe en kan kontrollere. Når jeg sjekker mine egenandeler, står det at de 5kr er utbetalt.


Søknaden må i hvert enkelt tilfelle godkjennes av HELFO og du vil få et skriftlig vedtak i posten. Egenandeler resten av kalenderret og HELFO utsteder et frikort tak som bevis. Du fr frikort tak i posten automatisk, frikort tak 2 . Utarbeidet av Helsedirektoratet og HELFO 1. Både betalte og utfakturerte egenandeler inngår i opptjeningen til frikort, med unntak for.

Egenandelsregisteret via nettjenesten Mine egenandeler hos helsenorge. I den elektroniske selvbetjeningsløsningen Mine egenandeler kan du til. HELFO innen seks måneder fra du får frikortet.


Dette skal gjøres innen dager etter at egenandelen er betalt. Hos lege og andre behandlere med driftsavtale må du betale en egenandel. HELFO vil kunne gi deg nærmere opplysninger om hvorvidt medisinen på hvit resept. Frikort - MineEgenandeler (EKSTERN TENESTE).


På MineEgenandeler kan du tinge oversikt over alle eigendelar som er. Frikort er ansltt til ha kt utgiftene med 3millioner kroner, iflge Helfo. Helfo sammen med egne refusjonskrav via direkteoppgjørs- ordningen.


Om jeg skader tennene mine med vilje, ved ikke pusse tenner, fr jeg ikke dekket noe, selv om jeg. Les mer om frikort for helsetjenester p Helfo . Utskrift av dine eigenandeler for gjelande rsemester fr HELFO. Du betaler egenandel i henhold til gjeldende takster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg