torsdag 24. desember 2015

Kviser mellom brystene

Saken er at jeg har fått kviser mellom puppene, og jeg lurer på hvordan. Jeg får de på brystet, og dermed litt lettere synlig når man går uten . Alvorlig kvise etter p-pilleslutt, forsvinner det ikke?

What your acne is telling you - Face mapping. Område over og mellom brystene er full av oljekjertler noe som gjør dette område svært utsatt for kviser og sorte prikker. Den er fin å bruke i dusjen på kviseområder på rygg og bryst.


Kviser og uren hud er noe mange forbinder med puberteten, og de fleste regner med å være kvitt problemet innen de er fylt år.

Mellom brystene mine så har jeg mange kviser som klør. Det er mulig å sprekke de, og da kommer det ut samme gugge som . Du gjør akkurat det sammen med huden mellom brystene, som med huden i ansiktet. Jeg har en liten kul mellom brystene mine. Den er stor-kvise lignende, men ser ikke ut som en kvise.


Har du lurt på hvor kvisene på haka egentlig kommer fra? SIDE2): Å få kviser og akne på rygg og bryst er et vanlig, og ofte sjenerende, problem. Halvparten av de som sliter med akne i ansiktet, . Kviser kan oppstå de fleste steder, og brystet er et av de vanligste områdene. Kjerringråd har ofte gått i arv mellom generasjoner, og mange tyr fortsatt til disse .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg