onsdag 6. september 2017

Gravid bihulebetennelse

Det er ikke farlig med bihulebetennelse selv om du er gravi men det er svært vondt og plagsomt for deg. Tror jeg har fått bihulebetennelse - sykemelding? Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende13.


Begynnte å få vondt i bihulene for noen dager siden Var hos legen på fredag og fikk nesedråper siden jeg helst ikke . Behandling av bihulebetennelse under svangerskap - Lommelegen. Jeg går enda rundt med denne i bihulene, siden jeg fikk tilbud om å forsøke en doxylin-kur, men avsto fordi jeg er gravid. Bihulebetennelse gir betente og hovne bihuler, og oppstår ofte etter en forkjølelse.


Vanlige symptomer er feber, smerter i panne, tenner og kinn. Bihulebetennelse oppstår som regel i etterkant av en vanlig forkjølelse. Våknet opp i dag med følelsen av å ha blitt slått ned.


Noen må ha slengt en knyttneve rett i ansiktet mitt i løpet av natten. Jeg er gravid i uke og sliter med en kraftig bihulebetennelse, min 5. Hei Er uker på vei og fått bihulebetennelse ( er tidligere operert for det) har . Dagen har forløpt med stigende hodepine, vondt i tenna og dønn tett i nesa. Jeg skyller og skyller med nesehornet mitt, men . Typiske symptomer ved akutt bihulebetennelse er tett nese, smerter eller trykk over øynene eller i kinnet, og tannpine.

I noen tilfeller kan man også ha feber og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg