onsdag 20. september 2017

Mot hoste

Dette har heller ingen beviselig effekt mot hoste, men kan virke lindrende. En amerikansk rapport fra 20viste faktisk at honning virket vel så . Hoste i form av både slim- og tørrhoste kan gjøre at man ikke får sove når man skal det. Se dette kjerringrådet mot hoste og bli kvitt hosten en gang for . BufretLignendeHoste er kroppens måte å kvitte seg med slim, fremmede partikler eller annet som irriterer luftveiene. Hoste er en naturlig refleks hvor kroppen forsøker å fjerne fremmede partikler eller slim fra.


Gode råd mot hoste; Når bør du oppsøke lege?

De peker også mot at ganske alminnelig honning gir langt bedre effekt. MEN en skje ren honning før leggetid stopper hosten med en gang for meg :-). Jeg hoster sånn at jeg brekker meg, og nå hostet jeg til og med på meg en. Er det noen som har andre virkelig knallgode tips mot hoste og sår . Løk, honning, sitron, melk og til og med sjokolade kan enkelt og billig hjelpe deg med å lindre hoste.


Hoste som setter seg er ubehagelig og kan være vanskelig å bli kvitt. Er du også en av de uheldige som har pådratt deg forkjølelse i høstkulda? En varm kopp urte-te er noe av det beste du kan .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg