torsdag 7. september 2017

Vonde bein

Jeg har det siste halvåret hatt veldig vondt i beina. Jeg blir veldig sliten og stiv i beina jo mer jeg bruker dem. For noen måneder siden fikk jeg smerter i beina.

Legen mente det var beinhinnebetennelse og ga meg Voltaren og Prednisolon. Hva kan årsaken være til at jeg har smerter i beina? I føttene finnes en firedel av kroppens ben, og hver tå har led 100.


Små brister i føttene kan gjøre vondt når du går.

Hvorfor får vi vondt i beina, og hva er de beste kurene? Tempoet på en byggeplass i dag er mye høyere . Håper noen kjenner seg igjen og kan hjelpe meg med hva dette kan være: Problemet er at jeg har slitt med vondt i beina nå flere månder. Ved blodpropp i beina, eller dyp venetrombose (DVT), danner det seg en blodpropp i de dype venene. Et lite stikk i magen eller kanskje skulderen er litt vond om dagen? Det å ha vondt i foten og nærliggende strukturer kan være særdeles.


Jeg har blitt sånn etter graviditeten, vondt i beina og spesielt under føttene når jeg har sitti en stund. En av tre nordmenn plages av tunge og verkende bein eller bein som hovner opp eller kribler av og til. Osteomyelitt er en bakterieinfeksjon (betennelse) i et ben.

Hos barn kommer ofte sykdommen brått på, med sykdomsfølelse, feber, frysninger, smerter og ømhet i . Mine bein, eller ikke direkte beina, men mer føttene er smertefulle å trå på, Det er som om jeg tråkker på knust glass så vondt er . Verker godt i begge beina, men ofte er høyre det verste. Når legen tar på plassene jeg har vondt, så er ikke . Håvard fikk vondt i beinet på skoleturen, og klarte ikke gå ett skritt til. To år senere har han vunnet kampen mot kreften, og det kreftsyke . Ja det er mange som får vondt i beina,jeg fikk det forrige uke. Jeg er veldig plattfot, og har spesialsåler som jeg må ha i alle sko.


De siste ukene har jeg så utrolig vondt i. Mange beskriver den ubehagelige og vonde kriblingen som en maurende . Da må de raskt finne på en løsning for å kjøle ned beina. Det blir oksygenmangel i vevet, og det gjør vondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg