onsdag 13. september 2017

Vond lukt nedentil

Ubalanse i underlivet gir en fiskelukt eller lukt som gamle reker. LUKT: Det er vel ingen som liker tanken på at andre skal synes at vi lukter vondt, uansett hvor på kroppen den måtte komme fra. Derfor er det lurt å vaske seg nedentil to ganger om dagen, morgen og.

I slike tilfeller lukter det direkte vondt av utfloden - mange beskriver . Jeg har en veldig vond lukt nedentil og er veldig flaut oven for min partner. Og det lukter så sterkt at jeg merker det selv hvis jeg står rolig ute med ola bukse på. Sliter med stadig vond lukt i underlivet, hva kan jeg gjøre?

Det finnes mange bakterier naturlig i skjeden som lever i balanse med hverandre. Jeg har altid hatt god hygiene, men sliter med veldig vond svettelukt fra underlivet. Tørket seg nedentil med en svært skitten klut. Lukten er så intens at det lukter gjennom klærne, selv kort tid etter at jeg har tatt en.


Sopp lukter riktignok ikke fisk, hvis sopp lukter vondt så har det en annen type lukt. Det lukter kjempe vondt i underlivet, og kjæresten min syntes det lukter skikkelig ekkelt av meg nedentil. Vond lukt nedentil etter sex med kondom - Seksualitet.


Plages med vond lukt i underlivetinnlegg3. Jenta mi lukter og smaker ekstremt i underlivet, normalt.

De gangene jeg har gått ned så har det ikke smakt vondt. Det smaker eller lukter selvfølgelig ikke blomster. Jeg har en datter på år som lukter forferdelig vondt nedentil.


Det lukter som om vi ikke har vasket henne på dagesvis, dette til tross for at vi er . Greves underlivssåpe, Vivag, Nøytral, Asan osv. Vond lukt nedentil er et uspesifikt symptom og i fravær av andre. I forrige uke skrev Sideartikkelen Slik skal det egentlig lukte nedi der som fikk. Ifølge Lunde kan dette faktisk bidra til å gjøre vondt verre. Hei :) Lurer på om noen har hatt denne plagen, vond lukt i underlivet, er så ille at jeg ikke vil ha sex lengre, rett å slett pinlig.


I det siste har jeg hatt litt vond lukt nedentil. Utflod har jeg en del av, men den er helt blank og ikke klumpete. Det er lett å forstå at man opplever det ubehagelig hvis lukten nedentil blir for intens. Ved å smøre yoghurt naturelle i underlivet kan du fjerne vond lukt.


Husk å skylle deg godt nedentil etter du har vasket med såpe. Gravid35: Hei :) er gravid 35+og sliter litt med vond lukt nedentil. Syns det kommer tilbake bare noen timer etter at jeg har . Det betyr ikke at en har noe smittsomt, men at .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg