torsdag 16. juni 2016

Azitromax bihulebetennelse

Jeg har nå fått en kort anitbiotikakur, Azitromax 500mg tablett i dager,. Jeg dro da til legen som mente jeg hadde fått kronisk bihulebetennelse og jeg fikk antibiotika og. Ja, Azitromax kan brukes mot luftveis-infeksjoner, og til andre .

Når det gjelder bihulebetennelse, er det ved sykdomsforløp utover en. CRP 3 tidligere god effekt av Azitromax. Til følgende indikasjoner når penicillin.


Bihulene er hulrom som finnes i pannen og i kinnene.

I forbindelse med en forkjølelse kan det bli betennelse i disse hulrommene (sinusitt). Er det mulig å ha en bihulebetennelse uten feber og uten å være snørrete? Ellers er det ØNH leger som behandler med Azitromax, en . Forrige tirsdag fikk jeg dagers kur med Azitromax mot bihulebetennelse. Etter dager med denne, fikk jeg feber og ble skikkelig dårlig.


Mannen fikk feber og (ganske store) smerter i kjeve, bak øyne, pannen etc. I dag (lørdag) var han på legevakten, og det ble . Bihulebetennelse kan være svært smertefullt, men går som regel over av seg selv. Hvis symptomene ikke forsvinner, finnes det behandling som hjelper.

Kronisk bihulebetennelse (kronisk rhinosinusitt). Tilstanden skyldes en langvarig infeksjon eller . Min nye partner fikk bihulebetennelse for noen dager siden og fikk antibiotika av sin lege. Jeg har aldri før hatt bihulebetennelse eller vært forkjølet, men nå har jeg fått. Jeg fikk en firedagers-kur med Azitromax, og Rhinox. Antibiotika for bihulebetennelseinnlegg1.


Eva Høili on Twitter: Kjære twitterdoc, Kan bihulebetennelse gå over. Jeg lurer på om jeg kanskje har fått bihulebetennelse. Spør om Azitromax hos legen så skal du se at du blir bedre.


Man har lenge vært usikker på nytten av å behandle bihulebetennelser med antibiotika. Denne skepsisen synes å være riktig i følge en ny . Hun skal nå gå fast på Azitromax og Mycomust. Bihulebetennelse - Kropp og helse - Kvinneguiden Forum 6. Azitromax Pfizer - Felleskatalogen Indikasjoner:Voksne r: . Oppstår oftest i forløpet av en øvre luftveisinfeksjon som følge av redusert drenasje på grunn av slimhinneødem og nedsatt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg