mandag 27. juni 2016

Urinveisinfeksjon smittsomt

ENKELT Å FOREBYGGE: Urinveisinfeksjon kan være veldig ubehagelig. Urinveisinfeksjon er ikke smittsomt og det er ikke sånn at sex i seg . UVI (UrinVeisInfeksjon) er ikke smittsomt i den forstan men du kan.

Jeg har fått stillt diagnosen urinveisinfeksjon og i den forbindelse har jeg et spørsmål. Kan denne sykdommen smitte for eksempel ved samleie . Urinveisinfeksjon (UVI) er noe alle kan få, men det er vanligst for kvinner,. Urinveisinfeksjon kan være smittsomt, men da er det snakk om at du smitter deg selv .

Her er rådene som forebygger urinveisinfeksjon. PASS PÅ: Forkjølelser skyldes virus, og i ferien smitter vi hverandre gjennom samvær. BufretLignendeUrinveisinfeksjon (blærekatarr, cystitt) er en betennelsestilstand i urinblæren.


Som regel er det ens egne bakterier fra tarmen som. Jeg lurer derfor på hvor lenge det er til jeg kan ha samleie med kjæresten min, og om jeg kan drikke alkohol. Urinveisinfeksjon er smittsomt, så sjansen for at du kan ha smittet ham.


Et generelt tips til menn som er plaget av urinveisinfeksjon er å sette . Jeg regner med at du har den syke katten under behandling? Urinveisinfeksjon er vanligvis ikke smittsomt da det skal ligge flere ting til rette for at en .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg