onsdag 22. juni 2016

Prikker på kroppen

Utslett: Prikker over hele eller deler av kroppen. Først er prikkene små og røde, før de hovner litt opp og blir til væskefylte blemmer. Jeg lurer på hvordan cherry angiomer ser ut?

Har nå lagt merke til at jeg har forskjellige prikker på kroppen, mest brystet og magen, men . De aller fleste har faktisk dette på kroppen. Jeg har gjennom de siste ukene hatt små røde prikker forekjellige steder på kroppen. De første var under foten, der jeg trodde jag hadde trått . Vannkopper vises som røde flekker i ansiktet og på kroppen.


Disse utvikler seg til væskefylte blærer eller vesikler med klart innhold. Våknet opp i dag med utslett over hele kroppen. Alle områder av kroppen kan imidlertid rammes, spesielt slimhinner. Jeg har fått oransje prikker på huden min, det er i ansiktet ved haken og . CHERRY ANGIOMA: Disse røde prikkene øker med alderen.


Har du nylig oppdaget én eller flere røde føflekk-lignende prikker på kroppen? Prikker og murrer det, har du småvondt og er trøtt og nummen? Sjekk hva det kan være - og hva du kan gjøre.

Småtroll 1-år: Har akkurat kommet hjem fra legevakten med en 1-åring som har 39-i feber og . Lillegutt har feber og masse røde prikker på kroppen. Små røde prikker på kroppen som ikke går bort når. I det siste har sønnen min på snart måneder begynt å få røde prikker på hele kroppen. Jeg har de siste to ukene fått røde prikker på kroppen. Jeg har fått røde småe prikker over hele kroppen for andre gang nå.


Jeg er år, og har vært veldig mye syk i år. Hei, jeg får små prikker på kroppen som klør, de sprer seg veldig. Huden er det største organet i kroppen, men kan ikke betraktes som en overordnet organ. Det er mange sykdommer som påvirker huden hver person levende.


De fleste utvikler kløende, røde prikker, av og til små blemmer, og etter hvert skorper. En samling med artikler som beskriver kroppens anatomi og organenes . Jeg er plaget med røde prikker på kroppen som klør. Utslettet kan spre seg til kroppen, bein og armer og kan minne om røde hunder.


Prikkene er intenst røde, og flyter etter hvert sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg