tirsdag 14. juni 2016

Hva hjelper mot sopp i underlivet

Feil PH er ofte det som gjør at man får sopp i underlivet. Her er det noen kjerringråd som skal være til hjelp. Hva i all verden skal jeg gjøre for å bli kvitt dette?

Kuttet samtidig ut det meste jeg klarer av sukker og gjærbakst, da disse hjelper soppen å blomstre opp. Man kan også skylle inni skjeden og underlivet utvendig med en . Noen som har hatt skikkelig ille soppinfeksjon her. Ang sopp i underlivet og bruk av Canesten - Anonymforum16.


BufretLignendeSymptomer på sopp i underlivet; Behandling av sopp i underlivet; Hva vil skje videre? De vanligste legemidler mot sopp i underlivet er kremer eller stikkpiller til. Dersom du er syk eller trenger medisinsk hjelp av andre grunner, bør du . Men hva gjør du når soppkremen gjør saken verre?


Så hva gjør du i de tilfellene der symptomene blir verre og soppkremen ikke hjelper? Pevaryl pleier normalt sett å fungere når man har en soppinfeksjon i underlivet. Johansen kan også fortelle at medisinen Difuclan mot sopp, som tidligere kun . Ved andre plager i underlivet, eller hvis du er usikker på om plagene skyldes soppinfeksjon.


Hva kan jeg bruke mot dette bortsett fra krem?

Hei, jeg er ei jente på som trenger noen gode kjerringråd mot sopp i underlivet. Kanskje hjelper det med en engagsdose med pevaryl, canesten eller difuclan. Man må rett og slett teste ut hva som virker for seg.


De fleste kvinner vil oppleve å få en soppinfeksjon i underlivet. Jeg er plaget av gjentatt soppinfeksjon i skjeden. Kanskje du kan skaffe deg en stor sprøyte (eller hva det heter, ikke nåla).


Det hender de anbefaler gravide hvitløk mot sopp fordi det er skånsomt og ufarlig. Jeg har selv erfart at c-vitaminer hjelper mot sopp i skjeden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg