torsdag 16. juni 2016

Oppbevaring av avføringsprøve

Nå skal sønnen min ta en avføringsprøve FeCal test. Slapp heldigvis problemet med oppbevaring ;) Men hvis noen vet, . Jeg lurer på hvordan jeg best mulig skal oppbevare avføringsprøve som skal til legen jeg.

Kanskje litt seint å få svar på dette nå, men fikk ikke noe informasjon hos legen om det. Jeg har nettopp avlagt en avføringsprøve som skal . Avføringsprøve - Barn og familieinnlegg10. Avføringsprøve - Kropp og helseinnlegg5.

Hvordan ta avføringsprøve - Kropp og helseinnlegg29. Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende14. En avføringsanalyse er en undersøkelse som kan brukes til mange forskjellige ting.


Holdbar til utløpsdato hvis oppbevart i kjøleskap. Visse medisinske forhold kan kreve at du sender inn en avføringsprøve til legen din. Avføring kan fortelle legen mye om kosthold og eventuelle giftstoffer som . Tenker vi må ta en prøve i dag, i tilfelle det ikke blir noe fangst før legetimen i morgen. Avføringsprøve - Åpent forum - Doktoronline - Forumforum.


Da kan du be om bruksanvisning der, eller søke på nett. Du kan oppbevare den i kjøleskapet, men ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg