fredag 17. juni 2016

Sår vagina

Det gir følelsen av å ha en stram og trang skjede ved penetrering,. Men etter det (tror ihvertfall det kom etter samleiet) fikk jeg en slags brennende sviende og sår følelse i underlivet som jeg nå. Har fått et lite sår ved skjeden og lurer på hva det er.

Bufretså det jeg lurter på, er om hva dette er? Lurer på om noen som kan gi meg noen tips. Blir utrolig fort sår i underlivet når jeg og kjæresten har sex, eller altså, etterpå.


Sprukket og sår hud nedentil - Kropp og helseinnlegg20.

Sår i underlivet etter sex - Kropp og helseinnlegg8. BufretLignendeHver gang etter jeg har hatt sex har jeg sår i underlivet (kutt, og runde åpne sår). Uansett om det er rolig sex eller ikke, så blir det sår.


Jeg sprekker ofte opp og får små sår som svir så halvparten kunne vært nok hver . Omtrent halvparten av 60-årige kvinner plages med tørr skjede. Tynn og tørr slimhinne blir lett sår og er mindre elastisk. Det er neppe sopp har tatt canesten vaginal tablett, + at det ikke er noe sopplignende der. Det er ikke sår, men sårt, og så varmt og hovet.


Sopp er generelt ufarlig, men den kan være plagsom og føre til ting som utflo kløe i underlivet, svie i underlivet og sår i underlivet.

De vanligste symptomene er kløe eller svie i underlivet og vaginal utflod. Små sår og rifter ved skjedeinngangen kan gi smerter ved samleie. Kreft i livmoren, kreft i livmorhalsen, kreft i blære og urinrør og skjede er andre former for . Når bekkebunnsmusklene er lite trente vil det resultere i slapp skjede.


Herpes er en virussykdom som gir blemmer og vonde sår. Ta å ring på nytt i morgen og bestill AKUTT TIME, Ø-time (øyeblikkelig time) hva enn, du skal ikke vente tre uker, da har såret enten grodd selv . Herpes i underlivet kommer av et virus som spres ved sex. Mange med viruset har lite symptomer, mens andre får smertefulle sår og blemmer. Hvordan er det å leve med en vagina som kjennes ut som et stort sår? I noen tilfeller kan en også bli rød og sår.


Noen kvinner opplever smerter under samleie. I tillegg kan man få en tykk, litt klumpete utflod som ikke lukter. Det finns många olika orsaker till vulvabesvär och hudförändringar, flytningar, blåsor och sår bör uppmärksammas.


Jeg er plaget av sår, svie og kløe rundt skjedeåpningen og delvis på kjønnsleppene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg