tirsdag 21. juni 2016

Prikker i underlivet

Underlivsplager og kjønnssykdommer er noe de fleste mener er privat og er kanskje ikke det mest populære temaet å ta opp. Jeg har fått noen prikker i underlivet, kun på venstre side mellom vagina og anus. Vet egentlig ikke om prikker er riktig beskrivelse, .

Det er vanskelig å svare skikkelig uten å vite litt mer; ring gjerne SUSS; 8003386 så kan du forklare nærmere hvor lenge prikkene har vært der, om de gjør . KAN KOMME AV MYE: Blemmer i underlivet kan ha mange årsaker, og hvis. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som . Jeg er en jente på år, og jeg velger å barbere meg i underlivet av personelige grunner.

Jeg får røde prikker og sår i underlivet dagen etter jeg har barbert. Du skriver at du har fått black heads i underlivet. Da tenker jeg at du mener sorte prikker eller hudormer.


Dette er ikke farlig eller noen sykdom, . Talgkjertler er det normalt mye av i underlivet og av og til kan noen av disse bli litt betente og ømme. De kan være som hvite prikker, eller se ut . Herpes i underlivet kommer av et virus som spres ved sex. Herpesviruset kan gi kviser og blemmer på kjønnsorganene, men du kan ha det uten symptomer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg