onsdag 15. juni 2016

Kvise på ryggen

KVISER PÅ RYGGEN: For mange av oss er kviser en uendelig saga som henger med oss langt inn i voksenlivet. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det bare kommer på ryggen. Dette plager meg veldig og kvisene blir ofte til arr, selv om jeg ikke rører dem.

For mange er det ryggen som er mest utsatt for kviser. Hvorfor får man kviser på ryggen, og hvordan blir du kvitt de? SIDE2): Å få kviser og akne på rygg og bryst er et vanlig, og ofte sjenerende, problem. Halvparten av de som sliter med akne i ansiktet, .

Har du lurt på hvor kvisene på haka egentlig kommer fra? Da blir det til at det blir flaut å vise at du har det. Jeg går alltid med klær som dekker ryggen for ikke å vise det, . Har ikke så mye kviser, det er bare akkurat øverst på ryggen hvor jeg ALDRI blir kvitt dem. Hei, har i det siste fått merkbart utbrudd av kviser på ryggen.


Kan jo ikke gå i pene kjoler eller topper i sommer, kvisene er vonde og røde og pipler frem over hele ryggen. De fleste vet at kviser og uren hud er fullstendig normalt i puberteten, men. Stress-kviser kommer ofte på haken mens hormon-kviser gjerne . Har prøvd å klemme de ut men føler de bare kommer tilbake!

Jeg har en del kviser på øvre del av ryggen, noe som plager meg veldig. Når jeg var yngre pleide jeg å skvise og klore vekk de jeg fikk tak i noe . Er man mye plaget med kviser bør man unngå å bruke fete kremer, for disse. Kviser oppstår oftest i ansiktet, men også ryggen og brystet er vanlige steder å få . Kviser eller akne, som er den medisinske betegnelsen, er en type betennelse i huden. De forekommer som oftest i ansiktet eller på ryggen og opptrer hyppigst . Kviser (akne) debuterer hos de fleste i puberteten, og karakteriseres ved forekomst.


Informasjon om behandling av akne og kviser p ryggen. Jeg har flere store kviser og andre typer nupper på øvre del av ryggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg