torsdag 23. juni 2016

Gul utflod

Utflod er det samme som slim eller væske (sekret) som skilles ut fra skjeden. Ved kontakt med luft oksyderer utfloden og den farges gul; Lukten er normalt ikke . Utflod er oftest gulfarget eller melkehvit, og forekommer i alle aldre.

Man har som regel rikelig, illeluktende, grønn-gul utflod og kløe, svie eller smerter i . Utflod er noe vi kvinner helst ikke vil snakke om. Det er greit nok, men det betyr ikke at du ikke skal ha et bevisst forhold til utfloden din. Vaginal utflod er som regel en normal, regelmessig tilstand.

Det finnes imidlertid typer av utflod som kan tyde på en infeksjon. Kvinnelige kjønnsorganer Gulhvit tykk utflod. Jeg får en gul-hvit aktig tykk utflo og det svir og klør nedentil.


Det er også økt utflod og veldig gulaktig. Gul utflod etter at jeg oppdaget jeg var gravid - 1. Helse › Helseguiden › Dette må du vite om utfloden dinBufretLignende5. Vær oppmerksom på mye, illeluktende og misfarget utflod. Jeg har i det siste vært plaget med gul og illeluktende utflod.


Kjæresten min har også lagt merke til at det lukter rart.

Hei :) Jeg er 8+gravid og er plaget med gul og slimete utflod denne uken. Utflod eller endret utflod kan skyldes alvorlige sykdommer eller være ledd i en normal menstruasjonssyklus. Utflod som øker i mengde og forandrer seg i farge og lukt, kan være et tegn på infeksjon. Det kan være at den blir blodig, gul, grønnlig eller hvit og osteaktig og . Illeluktende utflod er ofte et tegn på en bakteriell ubalanse som også kalles bakteriell vaginose. Mange forveksler bakteriell vaginose med soppinfeksjon, men . Det er ganske vanlig å ha en utflod under svangerskapet, så det er en økt produksjon av østrogen og blodstrøm til vaginal området.


I går oppdagde jeg det i trusen, og det såg ut som om noen hadde snytt seg i den. Gul utflod (gutt) - posted in Helse: Hei. Merket i dag at jeg hadde gul utflod fra penis lignet mest på snørr egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg