fredag 16. september 2016

Forkjølet gravid

Gravid og forkjølet skrevet i Jordmor svarte: Jeg er uker og kraftig forkjølet på 4. Har målt temperatur med øretermomenter og den . Lettere å bli gravid når man er syk (forkjølet)?

Langvarig forkjølelse ved graviditet - Babyverden. Begynner nå på den tredje uken med forkjølelse. Har vært så tett i nese, hals og ører at jeg ikke fikk sove på nesten fire dager.


Man behøver ikke å unngå forkjølelse, men det er ofte slik at den sitter litt lenger i når man er gravid fordi man har hovne slimhinner i utgangspunktet.

Det er ikke farlig for gravide å bli forkjølet. Er det noen sammenheng mellom graviditeten og forkjølelse? Mener jeg har lest noe om at slimhinnene blir mer ømfintlige under graviditet, . Det kribler i halsen, kinnene gløder og et kraftig nys er på vei. En mor som ikke har hatt røde hunder tidligere og som er gravid over fjerde måned når hun blir.


Hvis du blir forkjølet, skal du passe ekstra godt på deg selv. Har hørt at det ikke er bra og være forkjølet når man er gravid og jeg leste litt om dette fordi jeg vil ikke at noe skal skje med gullet min. Nå er jeg forkjøla for tredje gang på to måneder.


Forrige svangerskap var jeg ikke forkjøla i det hele tatt.

En vanlig forkjølelse er vel ikke farlig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg