fredag 16. september 2016

Sår i vagina

Genital herpes er en infeksjon i underlivet som gir små, væskefylte blemmer og sår på kjønnsorganet. Tilstanden kan gi en sviende og kløende . Hver gang etter jeg har hatt sex har jeg sår i underlivet (kutt, og runde åpne sår).

Mer enn halvparten av alle kvinner opplever soppinfeksjon i skjeden i løpet av livet. Jeg har fått små sår rundt skjedeåpningen og på kjønnsleppene. Hei, Jeg får ofte gnagsår i underlivet av sex.


Dette blir som regel betent og det klør og svir i mange dager, opp til en uke etterpå.

Hei Jeg har lest litt rundt her, men finner ikke helt min situasjon. Jeg har fått diagnosen herpes nedentil, men har egentlig ikke fått beskjed om . Lurer på om noen som kan gi meg noen tips. Blir utrolig fort sår i underlivet når jeg og kjæresten har sex, eller altså, etterpå. Sprukket og sår hud nedentil - Kropp og helseinnlegg20.


Sår i underlivet etter sex - Kropp og helseinnlegg8. Noen dager kommer det også litt hvit utflod fra skjeden. Det er neppe sopp har tatt canesten vaginal tablett, + at det ikke er noe sopplignende der.


Det er ikke sår, men sårt, og så varmt og hovet. Jeg har gått med urinveisinfeksjon en stund og fikk det påvist hos lege for litt under en uke siden. Jeg ville heller smurt aloe vera gele (minst ) på såret, det er ikke farlig for underlivet, men får såret til å gro raskt.


De mest vanlige symptomene på dette er katarr i skjeden, og ikke sopp, er en. Tørre slimhinner i og rundt skjeden er mest vanlig etter overgangsalderen og omtrent halvparten av. Tynn og tørr slimhinne blir lett sår og er mindre elastisk. Når skjeden ikke er tilstrekkelig fuktig og smurt, kan den føles tørr og irritert. Denne tilstanden, tørrhet i skjeden, kan medføre at daglige aktiviteter blir . Små sår og rifter ved skjedeinngangen kan gi smerter ved samleie.


Er skjeden tørr og sår - noe som ikke er uvanlig etter en fødsel og etter overgangsalderen . De vanligste symptomene er kløe eller svie i underlivet og vaginal utflod. Vaginisme er ufrivillige sammentreninger av musklene rundt skjeden når noe skal føres inn i den,. Herpes er en virussykdom som gir blemmer og vonde sår. Herpes i underlivet kommer av et virus som spres ved sex. Mange med viruset har lite symptomer, mens andre får smertefulle sår og blemmer.


I noen tilfeller kan en også bli rød og sår. Noen kvinner opplever smerter under samleie. I tillegg kan man få en tykk, litt klumpete utflod som ikke lukter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg