torsdag 8. september 2016

Lav blodprosent gravid

Hvis hemoglobinverdien (blodprosenten) er for lav i forhold til det forventede i . Jeg er i uke og har en hb på 1nå. For uker siden var den på 1 og da sa legen at det var litt lavt og ba meg ta jerntilskudd.

Lav blodprosent i svangerskap - Lommelegen. Anemi er blodmangel (lav blodprosent), eller mer presist for lite hemoglobin i blodet. NÅr det gjelder lav blodprosent fikk jeg beskjed om å spise mer.


Høy blodprosent hos gravide kan være et tegn på svangerskapsforgiftning.

Lav blodprosent og lavt jernlagerinnlegg4. Dere som hadde lavt blodprosent (HB) i svangerskapet. Det gikk IKKE så bra på svangerskapskontrollen. Mammaen› Graviditet FødselBufretLignende19. Husker ikke hvor lav blodprosenten min var sist, men da fikk jeg beskjed om at den var.


Og hvordan jerntilskudd tar dere for å få det opp? Lav blodprosent og lave jernlagre-gravidinnlegg1. Svangerskap og fødsel › Komplikasjoner og plagerBufretLignende7.


Får opp leukemi som én mulig årsak til lav blodprosent, og som. Jeg får lav blodprosent når jeg er gravi og det er normalt i følge legen min .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg