fredag 16. september 2016

Gravid uke 8 kvalm

AnonymforuTips tas imot med åpne armer. Men når man bare har lyst å dø så er en lindring på kvalmen nødvendig. Gravid uke 8+ men symptomer ser ut til å forsvinne.

BufretLignendeMange gravide blir kvalme, særlig fra uke til uke 12-13. Det kommer av de graviditetsbevarende hormonene og at damer reagerer forskelllig på disse. Jeg er i uke nå, og har vært dårlig med kvalme, oppkast, sliten og.


Er gravid i uke 7-oog har de siste ukene hatt smerter nederst i magen . Kvalmen kom i uke og har siden da vært her hele tiden, så og si. De første mnd av svangerskapetinnlegg5. Vet flere som kun var kvalme i en ukes tid ca uke 7- så tror det er vanlig. Plutselig føler jeg meg ikke gravid lenger.


Uke 8: Jeg er gravid i åttende uke og har ikke kjent så mye som et. Ikke er jeg kvalm, ikke har jeg fått dilla på noe, matlysten jeg var så bekymret for er blitt . Jeg er gravid i uke og føler meg i helt elendig form. Jeg kaster opp hver dag,og er elles kvalm hele tiden.


Man kan være kvalm hele dagen under graviditet, ikke bare om morgenen.

De fleste kvinner føler morgenkvalmen som verst i uke og men det avtar i de . Det er vanlig å bli kvalm når du er gravid .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg