onsdag 7. september 2016

Smerter i lungene

Jeg kjenner smerter i lungene (På ryggen) mest på høyre side når jeg puster inn og ut, dette har nå vart i nesten en uke. Smerter i brystkassen (thorax) kan lokaliseres på forsiden, i sidene. I noen tilfeller kan det være vanskelig for deg å skille mellom smerter .

Lungene er plassert bak brystbenet, på hver side av hjertet. Smerter i, på eller bak lungene kan ha ulike årsaker. På sidene nedenfor kan du lese råd om tilstander og sykdommer i lungene og.


Når en person puster inn virus eller bakterier som angriper lungene,.

Smerter på siden av brystkassa eller bak i ryggen når du puster dypt inn . Jeg ble kortpustet og fikk smerter når jeg trakk pusten dypt. Få informasjon om undersøkelse, diagnose, hvordan kreft i lungene. Smerter i brystet på grunn av at lungevevet er tomt for luft og har falt sammen kan også . Hoste over tid kan gi smerter i brystet og at man hoster opp slim.


Lungebetennelse er en infeksjon med bakterier eller virus i lungene. Smerten kommer i rykk og napp, samt når jeg forsøker å sove på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg