onsdag 14. september 2016

Matforgiftning magesmerter

Symptomene kan være kvalme, oppkast, magesmerter, diare og av og til feber. Vanligvis går en matforgiftning over i løpet av 1-dager, sier . For litt over to uker siden ble noen i familien min matforgiftet pga av dårlig kjøtt (ikke utlandet).

Jeg spiste bare litt, og fikk bare magesmerter. Matforgiftning er en sykdom med kvalme, oppkast, magesmerter, diaré og noen ganger feber. Matforgiftning skyldes forurensning av matvarer eller drikke. Har du opplevd matforgiftning, vil du nødig oppleve det igjen. Kvalme, oppkast, magesmerter og diaré er aldri behagelig.


Symptomer på matforgiftning alvorlige magekramper, feber, kvalme, diaré og. Resten av natten slet jeg med store magesmerter,men måtte ikke flere. Jeg tipper på matforgiftning, jeg hadde ikke spist reker som har vært . Ved matforgiftning får man ofte magesmerter og oppkast i tillegg til diaré.


Når man har diaré klarer ikke tarmen å suge opp vann og salter som resten av kroppen . Matforgiftning er en sykdom med symptomer som kvalme, oppkast, magesmerter, diaré og av og til feber. Dårlig kjøkkenhygiene er den vanligste årsaken. Clostridium perfringens -matforgiftning er en av de vanligste. Type C: Kraftige magesmerter med utvikling av nekrose i tarmen. Diaré forårsakes oftest av virusinfeksjoner, matforgiftning eller bakteriene.


Diaré (ofte med magesmerter og oppkast) skyldes gjerne at det er spist mat som er . For dager siden ble jeg trolig matforgiftet. Det er vanskelig å svare på enten-eller-spørsmål om matforgiftning. Symptomer på matforgiftning og tarminfeksjoner kan ligne på hverandre: kvalme, oppkast, magesmerter, diaré og hodepine.


Akutte magesmerter kan beskrives som enten skjærende, som knip, som verkende, murrende eller stikkende. Ut av vi tre som spiste det har en feber, magesmerter. En har kvalme og hodepine og en har hatt oppkast, kvalme, diare, magesmerter og . Jeg tror ikke magesmertene dine skyldes matforgiftning, men jeg kan ikke finne ut hvorfor du har vondt i magen uten å kunne undersøke deg.


Matforgiftning er en sykdom med kvalme, oppkast, magesmerter og diaré. Symptomene kommer akutt noen få timer etter inntak av mat som er . SÅ: da jeg skulle sove fikk jeg intense magesmerter, jeg trodde jeg skulle føde noe !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg