tirsdag 23. januar 2018

Røde prikker på hendene

Virker som det er under huden (enn så lenge). Var til Legen i januar me noe utslett på oversiden av hendene. Jeg har fått noen små nupper på hendene, har hatt dem tidligere.

Vi finner mange av de samme sykdommer i hendene som ellers på huden. Men noen hudsykdommer finnes bare i hender eller bare i føtter, eller begge steder . Disse røde flekker på hender, ben, håndflatene og føttene kan oppstå på grunn av en bakteriell infeksjon eller en sykdom i huden under. Hva betyr det hvis hendene var røde flekker? Med dette fenomenet i livet er ofte oppstått. Alle åpenbart hvis det var et brannsår eller bite, men . Jeg er en gutt på år som har sånne små røde prikker på hånda?


For noen år tilbake, 3-4år så hadde jeg ingen av de! Informasjon om rsak, utredning og behandling av utslett p hendene. Soppinfeksjon: Sopp i hendene kan gi røde og skjellende forandringer tilsvarende . Har røde prikker på hender og føtter som klør - posted in Helse: Hei, Jeg oppdaget igår kveld at jeg hadde fått små røde prikker rundt håndledet . I slutten av forrige uke, og i helga begynte jeg å få noen røde prikker på fingrene på høyrehånda. Det er mest på langefingeren, åtte stk for å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg