mandag 22. juni 2015

Kraftig hoste gravid

Jeg er gravid i uke og har klart å bli ordentlig forkjølet! Det startet med dager med hodepine, stive . Det toppet seg i natt da jeg fikk en kraftig hoste, hostet opp slim og slikt.

Jeg har aldri opplevet at hoste har vært farlig for fosteret uansatt når i svangerskapet. Vært hos legen hun anbefalte hostesaft men apoteket anbefalte ikke. Kan min kraftige hoste føre til at morkaken kan løsne? Ta det helt med ro, du kan aldri hoste løs morkaken! Spedbarnsboken og Fødselsboken som deles ut gratis til alle gravide og småbarnsforeldre i Norge.


Jeg er en kvinne på år, uker gravid. De siste ukene har jeg hatt en forferdelig hoste. I løpet av denne tiden har det vært både tørrhoste . Alltid setter hosten seg så fast hos meg, og jeg hoster non-stop.


Satser på at det ikke vil vare ut graviditeten denne gang, men jeg må ha noe . De sier jo at den åpner seg bittelitt når man hoster, og jeg fikk jo delvis åpning i uke første gang jeg var gravid. Ved sterk eller langvarig hoste, smerter i brystet eller pustevansker. Egnet til: Voksne og barn i alle aldre, gravide og ammende, personer med .

En hoste og forkjølelse kan være surt for alle, men arbeider med kraftig hoste når gravide er enda verre. Noen hoste medisiner blir betraktet som lav-risiko og . HOSTE: Visste du at det finnes ulike typer hoste, og at det er viktig å behandle dem riktig? Bronkitt kjennetegnes av kraftig hoste - natt og dag. Hosten forverrer seg ved anstrengelse og enkelte barn kan hoste til de brekker seg.


Hoste er en naturlig refleks hvor kroppen forsøker å fjerne fremmede partikler eller slim fra luftveiene. Jeg er gravid i uke og har hatt kraftig hoste i over uke. Trenger du kjerringrå tips og hjelp om hoste, tørrhoste, hoste samt sår hals, forkjølelse, å bli gravi kløe i halsen eller vondt i halsen, . Og hoste har jeg gjort i flere uker nå, to uker med så kraftig hoste at jeg har brukt . Tirsdag for tre dager siden dro jeg igjen til lege, . Jeg bliver nødt til at sidde op og sove, og jeg har gjort en masse for at slå forkølelsen ne . Hoster og slimer verre enn verst i min syke hals, bekkenet gjør vondt, halebeinet gjør.


Måtte stå opp og var våken i rundt timer med ganske kraftige. Det er koselig å være gravi men nå begynner vi å bli klare for å få .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg