fredag 5. juni 2015

Slim i luftveiene

Har du kols er det sannsynlig at du har økt slimproduksjon i lungene. Om slimet (sekretet) blir liggende i luftveiene vil du kunne oppleve tyngre . Sykdommer i lunger og luftveier kan komme av partikler i luften eller infeksjoner.

Dette gjør at det hoper seg opp slim i luftveiene. Jeg har et problem med slim i luftveiene. Det kan også ligge lenger nede som i lungene. Dette har jeg hatt i flere år nå og har ikke .

Har de siste årene hatt tiltagende problemer med slim i luftveiene i sommersesongen (men ellers ingen store allergiplager). Hvis du har bronkiektasier, betyr det at noen av luftveiene i lungene er for vide. I tillegg til å puste inn damp fra medisinske urter for å bli kvitt slim i lungene, burde du også holde deg unna mat som forårsaker dette, og fokusere på mat som . Kols (kronisk obstruktiv lungesykdom) skyldes i hovedsak røyking og fører til at luftveiene blir trangere. De vanligste symptomene er kronisk hoste, slim og tung . Jeg plages med hoste og enorme mengder slim fra luftveiene, føler meg tett i brystet.


Når jeg begynner å hoste så kommer det så mye slim at jeg . Slim i lungene, ofte resulterer i en produktiv hoste, og det er vanligvis knyttet til en rekke forhold. En av de vanligste årsakene er lungebetennelse, men det kan .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg