fredag 19. juni 2015

Røde prikker på kroppen som ikke klør

Det er så langt kun en kosmetisk plage, da det verken klør eller plager meg på en fysisk måte. Ellers er det ikke så uvanlig å få utslett på kroppen i forbindelse med en virusinfeksjon, dette ser vi særlig. Jeg har det på brystet, på ryggen, noen prikker på armen og noen få prikker rundt.

I morges våknet jeg med et rødt utslett over hele kroppen, men ikke i ansiktet. Har i det siste fått noen røde prikker på overkroppen som irriterer meg! Ikke klør de, ikke er de store, men det ser jo så stygt ut!


Utslett med feber tyder på en infeksjon i kroppen. Utslettene er ulike, men de klør ikke nødvendigvis, sier Moger. VANNKOPPER: Utslettet merkes først som røde prikker, utvikler seg til større blemmer, og når blemmene . Vannkopper vises som røde flekker i ansiktet og på kroppen. Det klør ikke, og det vil forsvinne i løpet av et par dager. Små røde prikker på kroppen som ikke går bort når man trykker på de.


Røde eksemliknende utslett hos baby mnd - Anonymforum. BufretPrøv å ikke utsette deg selv for det produktet og observere kroppens reaksjon. Disse små røde prikkene er utslett som klør og kan være smertefullt.


Unntaksvis kan tilstanden forekomme på armer og bein, og ikke på kroppen (invers pityriasis rosea).

Våknet opp i dag med utslett over hele kroppen. BufretLignendeI dag fikk jeg noe slags utslett på hele overkroppen, både ryggen og magen,. Innsendt av gutt år hei Røde prikker eller felter på penis hodet som ikke er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg